Plejecenter Højmarken: Administrativ medarbejder til Plejecenter Højmarken, Gram

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en administrativ medarbejder med tiltrædelse pr. 1. november 2023 eller efter aftale.
Stillingen er på 15-20 timer pr. uge.

Som administrativ medarbejder hos os:
Får du et tæt samarbejde med plejecenterleder, teamleder og administrativ fleksjobber. Derudover kommer du til at indgå i samarbejde og netværk med administrative medarbejdere på de øvrige kommunale plejecentre.

De primære opgaver er:

  • Personaleadministration, bl.a. oprettelse af ansættelsesbreve, oprettelse af koder til personale og meget andet
  • Økonomi- og regnskabsopgaver, herunder månedlig budgetkontrol sammen med plejecenterleder
  • Fakturabetaling i Prisme Portal
  • Administrative opgaver vedr. beboerne ved indflytning og udflytning, herunder ajourføring af beboermodul – i tæt samarbejde med vores administrative fleksjobber
  • Arbejde i Prisme, Acadre og Silkeborg Data
  • Telefonbetjening
  • Øvrige ad hoc-opgaver med opdatering og ajourføring af diverse.

Vi søger en kollega, som:

  • har en relevant administrativ uddannelse, gerne erfaring med administrativt arbejde i en kommune
  • har viden og erfaring med økonomi og regnskab
  • har erfaring i brug af Prisme, Acadre og Silkeborg Data
  • er god til at planlægge og prioritere opgaverne
  • trives med at arbejde selvstændigt og samtidig kan fungere i en hverdag med en vis grad af uforudsigelighed og med kontakt med både personale, beboere, pårørende, interne og eksterne samarbejdspartnere
  • er god til at samarbejde med en dialogbaseret tilgang og som bidrager med at finde løsninger.

Vi tilbyder:

  • Introduktion og individuel oplæring
  • Gode og engagerede kollegaer med et godt samarbejde
  • Netværk med øvrige administrative medarbejdere
  • En arbejdsplads med fokus på et godt arbejdsmiljø og høj trivsel.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelse er betinget af, at der kan fremvises en acceptabel straffeattest. 

Yderligere oplysninger
Få mere at vide om stillingen hos plejecenterleder Mathilde Ziefeldt på telefon 21 52 51 13, mail: mzie@haderslev.dk

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 27. september 2023. 

Samtaler afholdes i uge 40.

Haderslev Kommune
Vi understøtter borgernes liv fra de bliver født til de skal her fra. Vi udvikler foreningslivet i samarbejde med de frivillige. Vi skaber rammerne for, at virksomhederne kan udvikle sig. Vi arbejder hver dag for at give de bedste rammer for vækst og velfærd i vores kommune. Derfor er vores ambition, at vi inden 2030 vil have 250 flere i uddannelse, 500 flere indbyggere og 1.000 flere arbejdspladser i Haderslev Kommune.
Alt det kan du blive en del af med et job hos os i Haderslev Kommune.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=653a343a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Plejecenter Højmarken, Højmarken, 6510 Gram

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=653a343a&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908708

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet